Wednesday 13 June 2012

hello my dear my blog..ehem hari isnin 11/6 aku and classmate kena bagi pamphlet kat stranger at tecso kota bahru pasal 10 tips smart buying decision.terpaksa lah buat sebab related dengan my course subject and ade markah and sebagai bukti we have complete the task kitaorang kena ambil gambar..fuhh macam-macam ragam kot manusia ni diaorang ingat we all ni nak menjual padahal kitaorang nak bagitau information susah such a typical Malaysian susah nak bagi kerjasama.  
but here some picture I want show with my classmate...:)


bagi information kat orang end up kitaorang yang membeli:)


this is my classmate..

                                                                       
                                        on the way nak pergi tesco sempat bergambar peace yo!  



all ladies except one kumbang..hehe



No comments:

Post a Comment