Sunday 10 June 2012

arrgggghhhhhhhh!!! tension nya aku, dan sangat tak tahan dengan resdung ni asyik bersin je tak berhenti, makan ubat tak jalan,tidur pun tak jalan juga aku dah tak tahu nak buat macam mana dah. memang aku tak tahan dah ni nak buat kerja pun susah mana tak nya asyik bersin je tak berhenti dengan gatal kat mata memang parah dah tu..aisehmen, ok2 aku nak bagitahu kenapa terjadinya resdung salah satu sebabnya disebabkan oleh makanan yang kita makan macam orang puteh kata you are what you eat.
Makan makanan yang tak seimbang dan tak berzat memang akan mengundang masalah dari kecil-kecil resdung boleh jadi besar macam sakit jantung. so from now onward kita perlu jaga tubuh badan kita  jangan sampai nampak elok kat luar tapi hampeh kat dalam iyuck that suck! especially for young people macam aku ni aku right now dalam proses untuk membaiki diri dari tak sihat menjadi semakin sihat..Jom SIHAT bersama..yiiiihaaaaaaaa.....

No comments:

Post a Comment