Tuesday, 31 July 2012

addicted:)

 aku sebenarnya addicted sangat-sangat tengok tv what a bad habit tapi takde la teruk sangat macam ambil benda terlarang cuma bil letrik rumah aku akan melambung la..tambah-tambah lagi tengah cuti sekarang ni sebulan lebih wo banyak masa aku terluang dengan menengok tv rasa nak masuk dalam tv pun ada.hehe sengetla aku ni. bosan-bosan tak de kerja nak buat haha nipu la takde kerja nak buat padahal boleh sangat tolong omak ko berniaga tapi apa kan daya penyakit malas datang menyerang memang tak dapat la nak menolong:)

No comments:

Post a Comment