Wednesday 5 September 2012

Seronoknya jadi dia....

bismillah..
 some of us mesti terpikir nak jadi orang lain yang bukan diri kita sebenar macam aku haha. tapi kenapa kita mesti terpikir macam tu? kenapa mesti kena jadi orang baru kehidupan kita bahagia?
aku rasa itu pemikiran yang salah walaupun kekadang tu ada juga aku pikir macam tu apelah macam budak-budak. orang yang berpikiran macam tu sebenarnya nak lari dari masalah, lagi satu mungkin kita ade perasaan jeles sebab tengok diaorang berjaya

kisah kejayaan mereka dipaparkan kita merasakan woa bestnya jadi dia but better watch out what you wish for sebelum berjaya, diorang pun ade masalah jugak, macam2 halang nak sampai puncak tertinggi, so nak berjaya kena usaha aku banyak baca tentang orang2 yang dah berjaya ni contoh macam robert kiyosaki, bill gates etc macam2 masalah diaorng tempuh kok

best part is be yourself tak perlu nak jadi orang lain entah2 masalah diaorang lagi teruk daripada kita
aku masih ingat lagi omputih ni joey mcintyre 'stay the same' part chorus:

don't you ever wish you were someone else,
you were meant to the way you are exactly,
don't you ever say you don't like the way you are.
when you learn to love yourself, you're better off by far.
and i hope you always stay the same,
cuz there's nothin' bout you I woul change.

so teruskan usaha be yourself and apa yang kita cita2 kan dalam hidup ni aja2 figthing
kalau apa yang kita nak tak dapat
just remember

ALLAH NOT SAY 'NO'
BUT 'NOT YET'
BELIEVE ON HIM THE MIRACLE WILL COMES SOONER....:)

No comments:

Post a Comment